Tuesday, 4 October 2011

Rahsia membuat duit RM500 sehari hanya dari rumah

Tuesday, 4 October 2011
Merujuk kepada topik yang saya kemukakan mengenai mendapat RM500 dalam sehari itu bukanlah sesuatu yang mustahil dan ternyata memang ada caranya. Salah satu caranya adalah dengan mengikuti program seperti BioDinar, Pelaburan Emas, MLM, 20ribu20hari, HPA dan banyak lagi program-program yang boleh membantu anda.

Hari ini saya akan kongsikan satu rahsia orang kaya menjadi semakin kaya.

Kata orang jika nak jadi kaya ikut cara orang kaya. Jadi, kalau orang kaya main golf kita pun nak main golf jugak ke? Bergurau je. (^_^)

Maksudnya disini, untuk menjadi seperti mereka yang dah berjaya hanya satu kita perlu lakukan iaitu ikut apa yang mereka lakukan sebelum menjadi orang yang berjaya dan kaya dan jangan lakukan apa yang mereka sudah silap lakukan.




Sebab tu kita selalu dinasihatkan supaya ikut apa yang orang kaya pernah lakukan dan ianya memang betul boleh berjaya.

Kejayaan orang yang berjaya dan kaya adalah mereka ikut apa yang orang yang lebih kaya daripada mereka lakukan dan mereka TIDAK lakukan kesilapan-kesilapan yang pernah orang kaya lakukan.!!!!!

Kekayaan bukanlah sesuatu yang boleh dibanggakan kerana ianya bersifat sementara sahaja, saya juga tak nak jadi kaya, tetapi saya harus mencapainya kerana saya tidak mahu hidup dengan penuh kepayahan dan kesengsaraan.
Kita usaha sama, kita ubah sama-sama dan kita berjaya bersama-masa, itu tujuan kami berjaya bersama Kelab Jutawan.

KELAB JUTAWAN?? APA ITU?

1. Kelab ni di tubuhkan pada 6. April.2010
2. Ada produk berbentuk ebook (tetapi anda tak pelu bayar setiap
bulan untuk maintainkan point)
3. Yuran keahlian adalah seumur hidup dan ianya amat berpatutan (RM100)
4. Anda tak perlu jumpa orang untuk terangkan tentang program Kelab
Jutawan kerana sistem akan lakukan untuk anda.
5. Anda tak perlu pandai bercakap dengan sesiapa kerana segalanya melalui Internet.
6. Dan Keuntungan daripada kelab jutawan hanyalah 2 Tier , iaitu komisen pertama dan
kedua. (tidak ada pairing, dan kaki hingga beratus2 sehingga yang diatas menjadi kaya
raya)
7. Kelab Jutawan menggunakan sistem affiliate untuk menjaga sistem ahli-ahli kelab.

**INGAT!!! Kejayaan dan kekayaan seorang usahawan adalah kebijaksanaan mereka dan melaburkan hasil keuntungan mereka untuk mendapatkan gandaan untung di masa hadapan**






3 comments:

the unknown

Thanx..saya dah join dan terus dapat RM50 tak lama kemudian..payment setiap hari jumaat kan

lisa_1122@gmail.com

salam..saya terlihat post awk dari majalah.com dan sampai kesini, saya berminat untuk mengikuti program ini..apa yang saya perlu buat????

Wala Team

Hi lisa, setelah awak sign in..awak hanya perlu tunggu confirmation email daripada admin. Sesudah itu, anda hanya perlu aktifkan dan Admin kami akan mementorkan anda dari masa ke semasa..TQ

Jom sama sama kita berjaya.. :)

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger TemplatesBlogger Blog Templates;